Daca exista o problema cu un produs comandat de la noi, care nu a fost rezolvata, aveti posibilitatea de a returna produsul.
Acest formular trebuie sa fie completat.
Raspundem prin e-mail sau telefon in termen cat mai scurt cu instructiunile de returnare.
Returul produselor
Conform legislatiei din Romania, puteti sa returnati produsele cumparate in termen de 14 zile de la cumpararea lor.
Asadar, dumneavoastra, consumatorul, aveti dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina dumneavoastra, a consumatorului, sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.
Cu alte cuvinte, daca doriti sa renuntati la un produs trebuie sa ne trimiteti o instiintare prin email prin care anuntati dorinta de renuntare la produs la adresa comenzi@bricowoodtrade.ro
Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu poate fi vandut ca si produs nou ne rezervam dreptul de a percepe o taxa pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si un produs deja utilizat sau, in cazul in care este intr-o stare ce nu ne permite recomercializarea lui ne rezervam dreptul de a refuza produsul.
Garantia produselor
Toate produsele comercializate de catre site-ul nostru, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale. In situatii exceptionale, cand ambalajele sunt deterioarate datorita procesului de aprovizionare, pot fi inlocuite cu ambalaje personalizate cu sigla magazinului, facandu-se referire de acest lucru in momentul afisarii produsului spre vanzare .
In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, produsul, reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.
Conform legii, produsele ce au insumate interventii de peste 10% din perioada de garantie sau care la o singura interventie depasesc acesta perioada, se inlocuiesc cu produse noi, identice sau se returneaza clientului contravaloarea produsului.
Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 24 ore de la receptia marfii pe adresa comenzi@bricowoodtrade.ro Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
Returnarea produselor se poate face prin orice firma de curierat preferata de client respectand pasii mai sus mentionati. Coletele nu se pot expedia prin Posta Romana. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Returnarea se va face in termen de 14 zile calendaristice de la solicitarea de retragere / renuntare / returnare. Se recomanda returnarea produselor cu optiunea verificare colet.
Sunt exceptate de la dreptul de retragere contractele la distanta incheiate conform art 16 din O.U.G 34.
Renunțarea la produsele cumpărate fără invocarea vreunui motiv, conform legii comerțului la distanță (O.U.G. nr. 34 / 2014 cu modificarile ulterioare).
Produsele vor fi returnate în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, documentele care le-au însoțit și cu o copie a Facturii de achiziție. Returnarea unui produs fără ambalajul acestuia sau fără accesorii ale ambalajului (spre exemplu suporți de siguranță, elemente de protecție din carton sau polistiren etc.) sau ale produsului va duce la diminuarea valorii produselor, conform celor menționate mai jos. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, pete, socuri, etc.. fara ca acestea sa fie aduse la conformitate.
Cheltuielile de returnare si costurile serviciilor asociate deja executate la momentul livrării și plății comenzii, respectiv costurile de livrare, ramburs, comisioanele bancare și cele pentru plata online vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 de zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de retragere din contract, dar nu înainte de data recepționării bunurilor.
Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea proceduri de returnare supusa unor taxe de readucere a produselor la starea in care au fost livrate.
Diminuarea se aplica intre 10%-90% din valoarea initiala a produsului. Taxa de diminuare va fi comunicata catre client la receptionarea produselor modificate.
– produsul returnat trebuie să fie însoțit de certificatul de garanție în original ( acolo unde se impune), dacă acesta este emis de producător/distribuitor, cu excepția certificatelor de garanție emise în format electronic.
– daca produsele returnate au fost insotite de eventuale bonusuri/cadouri/vouchere, trebuie returnate si acestea. In caz contrar, valoarea acestora se diminueaza din valorea returului.
– daca s-au achizitionat mai multe produse de acelasi fel si se doreste returul pe toate, va rog sa va asigurati ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.
Consumatorul nu îşi poate exercita dreptul de retragere pentru furnizarea de bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator. ex: produse care au intrat in contact direct cu pielea/alte zone ale corpului( din motive de igiena, acestea se accepta retur NUMAI dupa aducerea la conformitate prin inlocuirea elementelor ce au intrat in contact cu pielea/alte zone ale corpului, care i-am adus modificari calitative ) .